جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

تولید رم 1500 دیزلی ادامه می یابد

آپشن ولوازم جانبی خودرو

تولید رم 1500 دیزلی ادامه می یابد

۱,۲۰۹ بازديد

فیات کرایسلر تولید رم 1500 اکودیزل را علیرغم عدم دریافت تاییدیه برای این موتور برای مدل 2017، ادامه می دهد.

 

منبع : خبرخودرو

پس از آن که EPA فیات کرایسلر را به استفاده از نرم افزار آلایندگی پنهان در رم 1500 اکودیزل مدل 2014 تا 2016 و جیپ گرند چروکی متهم کرد تولید وانت پیکاپ رم 1500 دیزلی اواسط سال گذشته متوقف شد. در ماه ژانویه، EPA به خاطر این نرم افزار یک اطلاعیه رسمی تخلف را به فیات کرایسلر ابلاغ کرد و اعلام کرد که این خودروساز عمدا در نتایج آلایندگی خودرو در برخی شرایط خاص دست برده است. در ماه می نیز از فیات کرایسلر در این رابطه شکایت شد.

این خودروساز همچنان اصرار دارد که روی شفاف سازی موضوع مرتبط با تکنولوژی کنترل آلایندگی خود کار می کند و در پی کسب تاییدیه برای رم 1500 دیزلی است. حدود ماه می بود که فیات کرایسلر اعلام کرد کالیبراسیون نرم افزار آلایندگی به روز شده ای را ساخته که معتقد است با قوانین EPA وCARB مطابقت دارد.

کارکنان کارخانه مونتاژ وانت Warren این خودروساز در میشیگان اعلام کرده اند که این کارخانه مجددا به تولید پیکاپ های دیزلی مشغول شده و در هر شیفت حدود 12 دستگاه از این خودرو را تولید می کند. این مدل قبلا به عنوان اکودیزل عرضه می شد اما مشخص نیست که رم پس از عرضه پیکاپ تایید شده در بازار باز هم از این نام استفاده می کند یا خیر.

 

منبع : خبرخودرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.