دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

رونمایی از مدل جدید و فول آپشن خودرو سیرا 2016

۱,۰۰۱ بازديد
کمپانی GMC مدل جدید سیرا را به عنوان جدیدترین محصولی معرفی کرد که همه ی ویژگی مدل های این کمپانی را در آن تجمیع کرده است. با وجود همه ی ویژگی ها و آپشن های خاص این خودرو، رنگ مونوکروم استفاده شده برای بدنه به ظاهر آن استایلی خشمگین و قدرتمند تر می دهد.

کلیک- کامیون وانت ها بهترین خودرو هایی هستند که می توان از آنها به عنوان خودرو چند منظوره استفاده کرد که قابلیت نصب لوازم جانبی گسترده برای استفاده های مختلف را دارند. هر کسی که در نمایشگاه های معتبر SEMA یا نمایشگاه های محلی و معتبر از خودرو های مختلف دیدن می کند این موضوع را تایید می کند که کامیون وانت ها برای استفاده های مختلف بسیار کاربردی و مفید هستند. اگر بخواهید برای این خودرو و خدماتش یک اسم انتخاب کنید، باید به همه ی جوانب آن توجه کنید. از لوازم و خدمات ویژه آن گرفته تا کوچکترین سیستم ها و قسمت ها که وطیفه بزرگی را انجام می دهند. همچنین از ظاهر و نمای حرفه ای آن نباید صرف نظر کرد و باید همه ی این امکانات که قسمتی از ویژگی های بی شمار آن بود را در نظر گرفت.

2016gmcsierra1500allterrainx-1

عوامل سازنده و کارخانه، تلاش خود را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که تولید و تحویل این محصول در کارخانه و رسیدن به دست مشتری به سریع ترین شکل ممکن انجام گیرد. سیرا 1500 از کارخانه به منظور یک اتوموبیل آفرود تولید می شود و نمونه ای از یک کامیون وانت تمام عیار و همه فن حریف است. علاوه بر این، در مدل “X” آن یک آپشن دیگر با ویژگی رانندگی روی یخ به آن اضافه می شود و برای آن دسته از رانندگانی که دنبال خودرو های آفرود فول آپشن با ظاهری خشمگین و تهاجمی هستند، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

2016gmcsierra1500allterrainx-4

سیرا 1500 در مقایسه با سیرا استاندارد آپشن های اضافی و ویژگی های جدیدی دارد. قفل ایتون دیفرانسیل عقب برای کنترل کشش ماشین (قفلی که به راننده امکان می دهد که حد اکثر گشتاور انتقالی به دیفرانسیل را تعیین کند.)، پکیج سیستم تعلیق آفرود Z71، کمک فنر های تک لوله (واکنش و عکس العمل دقیق تر و سریع تر) و شیب سنج برای کنترل بهتر و تشخیص شرایط رانندگی از جمله این امکانات هستند. پکیج X علاوه بر این ویژگی ها، یک سری امکانات دیگر نیز به خودرو اضافه می کند.

2016gmcsierra1500allterrainx-8

کمپانی گودیر لاستیک های 18*8.5 اینچ این اتوموبیل را که قرار است روی رینگ های آلومینومی با رنگ مشکی نصب شود، تامین می کند که این رینگ و لاستیک ها ظاهر این خودرو را اسپرت و تهاجمی تر می کند. سیستم اگزوز طوری طراحی شده که توان خروجی موتور را افزایش می دهد. ترکیب رنگ های بکار رفته در ماشین به همراه رنگ بدنه مونوکروم آن باعث جذب بیشتر مشتری و ایجاد نمای زیبا و گیراتر به ماشین می شود. رنگ های بکار رفته در اتوموبیل مشکی، سفید، آبی، قرمز و خاکستری ایریدیوم متالیک است که با توجه به ترکیب مناسب و هنرمندانه آن ها ماشین رخ و نمای زیبا و قدرتمندی به خود گرفته و همانند یک ببر وحشی و غرنده بیصبرانه انتظار درنوردیدن تپه ها و جاده های سر سخت را می کشد.

2016gmcsierra1500allterrainx-5

سیرا 2016 برای مدت محدودی از سوی کمپانی GMC عرضه می شود. عرضه آن در بهار امسال در ایالات متحده آغاز می شود و تنها مدل دوکابین چهارچرخ محرک آن در یک محصول مفید در قالب یک SLT تولید خواهد شد. اگرچه، هنوز راجع به قیمت آن خبری منتشر نشده است.
منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.